tisdag 19 april 2011

Tid, tid & åter tid...

...ingenting man har för mycket av i alla fall! DET kan jag gå i god för.

Måste ladda kameran & gå ut & fota lite till min fotoblogg...så fint ute nu med hav av vitsippor överallt.


Imorgon är jag ledig. Ska bli underbart skönt. Hoppas solen håller sig framme & att mina planer för morgondagen känns lika intressanta att genomföra då som jag känner att de gör just nu.


Är sugen på att cykla på picknick med killarna, fixa lite i trädgården (alltså vi har bara gräsmatta men vi behöver kasta typ 3000 trasiga plastleksaker mm...) städa lite inne...känns bra med idéer men som sagt att genomföra dem blir en annan sak. Picknicken SKA vi göra i alla fall, den saken är klar!


Igår fick jag ett av mina välkända "ryck" igen...gick & handlade mig två virknålar & lite virkgarn....tänkte lära mig virka via nätet eftersom några "lärdigvirka" böcker inte går att få tag på. Har dock funnit massor med olika sidor på nätet med mycket bra beskrivningar på hur man gör så det ska jag ägna mig åt en stund ikväll när killarna somnat.

Jag är ju dessutom "gubb"fri inatt eftersom han är i Åtvidaberg för att hjälpa sväris att packa det sista innan hon flyttar 1 mil ifrån vårt house! Apropå house så ska jag kolla på "House" på 4:an kl. 21. Tycker det är lite snett att de sänder serien samtidigt som 5:an visar "DH"....Men man får prioritera & då får det bli sjukhusmiljö framför amerikansk granidyll.



Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar