onsdag 20 april 2011

INGET blir som planerat...

...ingen cykelpicknick, inget House, ingen virkning....


Påskfest på fritids för grabbarna bus idag. vilket gjorde att mina planer raserades totalt (men det gjorde inget så klart & killarna hade haft så roligt)...Men vi hann handla en ny snygg skjorta till minikillen + lite coola smycken & likadant blev det för junior som valde snygga pilotsolbrillor oxå. Lilleman fick självklart ett par han med. Snyggaste grabbarna fick gå på fest & jag for till grannbyn & hjälpte sväris & senior att packa ur två bilar + ett släp.


Väl hemma bytte jag om till kock & serverade korv stroganoff med ris i restaurangen idag. Mycket gott!


Ja, det är väl det jag hunnit med...känns bra men jag hade velat hunnit med mer + att jag gärna sett några av mina idéer från igår gå av stapeln men, men tur är väl att jag inte hakar upp mig på det mer än en sisådär 5 minuter för det jag inte hann med idag får vi lov att ta en annan dag, så det så!


nu ska jag umgås med lilleman & titta på " High school musical"innan junior trampar in genom entrén, ups där kom han ju. Då får jag agera servitris en liten stund nu.



Ha det göttigt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar