onsdag 6 april 2011

Helt plötsligt faller allt på plats...

...eller jag vet inte vad jag menade med det mer än att jag har längtat hit så länge, så länge. Tänk att det ska vara så svårt att ta sig i kragen & skriva av sig ett par rader...Skandal =O)




Jaja, nu är jag här. Kanske kommer jag in varje dag, kanske dröjer det ett halvår. Den som spanar här får se.


Jag jobbar rätt mycket. Tycker det är så jäkla kul! Arbetar med förståndshandikappade barn & ungdomar & älskar det!!!


Pysslar mer än jag borde oxå....eller kanske mer ärligt sagt så pysslar jag massor men skulle behöva mer tid till att pyssla mera så klart! Håller just nu på med diverse projekt. Stickar på quick knit, målar tavlor, scrappar, fixar & donar med div. inredningspryttlar (målar om osv)...Tankarna flyger & far hela tiden på fler projekt jag kan starta...


Läser för mycket oxå....eller nej. Inte kan man läsa för mycket???


Har på två veckor läst ut 5 böcker....DET är väl inte för mycket???


Vilka har jag läst då'rå? Jo:


"Jag är Ozzy" av & med....OZZY Osbourne!!! Vilken kille! Hur fasen kan han fortfarande stå på benen??? Mycket bra va' den i alla fall!


"Den onda viljan" Karin Fossum, en lagom kort bok som handlar om mord & sånt där. Mycket bra även den.


"En hjärtformad ask" Joe Hill, en halvskräckis som va' kanon!


Sedan har jag läst "The Secret, hemligheten" av Rhonda Byrne, som ger dig svar på det mesta. Bl.a det du tänker skapar du...flummigt, javisst men så sant, så sant! Läs den!!!


Eftersom jag lider av migrän har jag för andra eller tredje gången i ordningen läst "Migrän & annan huvudvärk" avAnne M. Wolland & Babill Stray-Pedersen. & ja, den handlar om migrän då.


Har faktiskt läst en bok till, men den lånade jag & kommer inte ihåg varken vad den hette eller vilken författare det va'...MEN jag minns att den handlade om meditation & hur man kan använda meditation själv hemma. Mycket bra!!!






Pust & stön...så här mycket har jag inte skrivit på länge. Måste vila mina ovana tangentfingrar nu tror jag, klockan drog iväg oxå ser jag....ska ju faktiskt up imorgonbitti.




Sov så sött kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar