fredag 16 mars 2012

Träning & mat...

Igår såg min matsedel ut som följer:

Frukost: fiberhavregrynsgröt gjord på mjölk med äpplemos & lite mjölk.
Mellis: 2 knäckemackor med 2 skivor rökt skinka på vardera
Lunch: Pasta Penne med makrill i tomatsås, mums!!!
Mellis: 1 burk Keso med caschewnötter & torkad frukt, supergott!!!
Middag: Pannbiff med kokt potatis, lingonsylt & en klick gräddsås
Kvällsmål: Lingongrova med 2 skivor skinka

Ibland känner jag att jag skulle behöva äta lite mer proteiner men jag jobbar på det.

 Träningen då...Nja, med den är det sisådär får jag erkänna... SKULLE behöva träna lite mer kondition & styrka men än så länge nöjer jag mig med promenader.

 Jaha kanske ni undrar, varför skriver jag plötsligt om mat & träning nu då??? Jo, jag har gjort en Gastric bypass! Jag blev op:ad den 30 januari & iomed denna så MÅSTE jag tänka på att äta proteinrikt, nyttigt, regelbundet & så klart träna. När det gäller maten har jag inga problem men när det kommer till träningen ska jag försöka gasa på lite. Är dock fortfarande lite yr när jag "tar ut mig" för mycket & för fort & behöver då genast äta eller dricka något så just nu är det som sagt promenader som gäller men min Orbitrec står avdammad & redo för att skakas igång anytime nu!

Japp, annars har jag fått hem superfina halsband som jag sak sätta hänge på! Kommer bli alldeles lovley & jag hoppas intresset för ett inköp kommer vara stort!

Ha en underbar dag, för det ska jag!
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar