tisdag 3 maj 2011

Fullspäckad dag...

...nja, kanske inte riktigt men ändå. Blev uppringd av bokningen som önskade att jag skulle jobba natt inatt & självklart vill jag det, vilket i sin tur gjorde att jag fick tvinga (inte så svårt dock) mig själv att sova en ordentlig lur under förmiddagen. Så skönt!




När killarna kommer hem bär det av en sväng till stora stan för att hämta min älskade vän (mobilen) som varit under lagning i snart 2 veckor!!! Jösses Amalia vad jag längtar efter min lilla gosing! Fick ju en lånetelefon så länge, modell SKIT! Spärrad så klart så jag har varit plågad om mornarna då ringsignalerna & alarmsignalerna är urusla!!! Vill inte ens nämna namnet på mobilen...




Nu, dusch, & inväntan av grabbarna bus, sedan ärende så ha en bra dag!




Tjing, tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar