onsdag 4 maj 2011

Arrrrrgghhhhh!!!!!!!

Alltid är det något som går snett! Inte för att jag bryr mig, det tillhör ju livet att allt inte går på rakt spår hela tiden men nu går skam på torra land!

Skulle ju hämta mitt lilla gull (mobilen) igår från sin sjukhusvistelse...Sms om att lilluren blivit lagad fick jag i måndags. In i butiken, glad som få med två grabbar bus i släptåg, lääängtar vi efter lillelur så att vi äntligen kan få spela "Angry Birds" igen!!!

Vad händer??? Jo, killen i butiken letar & letar...O LETAR...MEN hittar inte min lillelur!!! CRAP!!!

De ska höra av sig idag...om den inte hittas får jag en ny. Ok i sig men alla mina telefonnummer??? Mina bilder på sötlökarna??? Mina roliga sparade sms från galna vänner??? CRAP igen!!! Måste bli ordentligt kompenserad för detta alltså!


Är så trött med...jobbade natt & det va' lugnt & fridfullt & kul som vanligt. Har sovit ett par timmar, dock ett par för lite men jag måste ju sova inatt oxå.

Killarna spelar WII Donkey Kong. Nytt spel de fick välja & betala själva. Bra killar jag har. Jobbar lite extra med småsaker i hem & trädgård för att tjäna en slant till det de vill ha. Nu blev det ett spel.

Själv ska jag imorgon unna mig en kväll i meditationens tecken. Det är så lugnt & skönt att meditera & man är så vaken, klar & hel efteråt. Sover gott gör man med! Rekommenderas varmt!


Mat då'rå...Glömde ta upp färsen i förmiddags så idag blir det (till grabbarna bus förtjusning) hemmagjord pizza med det mesta på =O) Får väl gå an då eftersom det faktiskt är lillördag. Annars känns det mer än fel att äta pizza mitt i veckan.

Ha det gott idag vänner!


Tjing, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar