tisdag 1 juni 2010

Pratglad....

Jaha, nu fick man "skäll" igen....av pappa P som vanligt ;O)....han anser att jag pratar för mycket men jag förstår inte vad han snackar om...
Anledningen nu va' att journalisten som ringde oss från "Villaägarna" (rättelse från föregående inlägg) ville veta div. saker vi gjort för att spara energi mm. Nu tyckte P att jag snackade för mycket i alla fall & tyvärr är mitt minne kortare än håret på en stävhårig minitax så jag har inga konkreta BEVIS för att det P säger är sant!!! Hänger ni med?
Inte jag heller.....
Får väl säga att det känns bra. Mycket bra att komma igång med bloggen IGEN! Hoppas det håller i sig.
Nu ska jag vist gå & göra nytta, vet inte vad jag ska hitta på...hänga upp en tvätt, diska & vattna blommorna kanske?
Ja, så får det bli.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar